اختصاص ۳۰ % از سهم کل نیاز مراکز دیالیز کشور به دستگاه همودیالیز به شرکت دانش بنیان آریاطب فیروز

جمعه 18 آگوست 2017 admin 694 بازدید

خوشبختانه پس از طی فرآیند و اخذ مجوزهای لازم و نیز اخذ پروانه بهره برداری و در پی تعامل با مراجع ذیصلاح، تامین ۳۰ % از نیاز مراکز دیالیز کشور به دستگاه همودیالیز به شرکت دانش بنیان آریا طب فیروز اختصاص یافت. توانایی این شرکت برای طراحی و ساخت دستگاه همودیالیز ATF 1022، نام جمهوری اسلامی ایران را بعنوان پنجمین دارنده فناوری پیچیده همودیالیز مطرح نموده است.

 

ایران پنجمین کشور تولید کننده دستگاه همودیالیز

 

این اتفاق پس از فرآیندهای گوناگون سنجش و ارزیابی رخ داده و نیت اصلی در اتخاذ این تصمیم حمایت از تکنولوژی و تولید ایرانی بوده است. تحقق الزامات کیفی، رعایت استانداردهای داخلی و بین المللی، حفظ ایمنی بیمار، مناسب بودن کاربری دستگاه، رقابتی بودن قیمت و خدمات پس از فروش منحصر به فرد و پشتیبانی مقرون به صرفه؛ بعنوان استراتژی های خدشه ناپذیر، شرکت دانش بنیان تولیدی آریا طب فیروز قرار دارد.

هیئت مدیره شرکت آریا طب فیروز از نگرش ملی و مسئولانه : دکتر دیناروند (معاونت سازمان غذا و دارو )، دکتر بیگلر ( رئیس اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی )، سرکار خانم مختاری( مدیر تولید اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی)، سرکار خانم مهندس بابایی ( کارشناس اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی ) در به نتیجه رسیدن این فرآیند، تقدیر و تشکر می نماید.



مجله پزشکی سلام
این پست را برای دوستان خود ارسال کنید

+ارسال دیدگاه