معرفی فعالیت گروه سلام در حوزه خدمات درمانی

حوزه خدمات درمانی

 

خدمات بهداشتی درمانی به  حفظ و ارتقا سلامت جامعه و افراد از طریق پیشگیری، تشخیص  و درمان می پردازد . دسترسی افراد و گروه ها به این خدمات با توجه به سطح اقتصادی و اجتماعی و محل زندگی آنها می تواند بسیار متفاوت باشد . لذا جستجو برای خدمات بهداشتی درمانی با کیفیت، بخش مهمی از دغدغه­های روزمره افراد را به خود اختصاص داده­است.

بدلیل اهمیت خدمات بهداشتی و درمانی در اقتصاد جوامع، ارائه الگو های نوین در خدمات سلامت مورد توجه قرار گرفته است . این حوزه در دهه اخیر به  خدمات جدیدی نظیر گردشگری درمانی و خدمات سلامت در منزل پرداخته است .

عمده خدمات سلامت در ایران سابقا تحت کنترل بخش دولتی بوده که در سالهای اخیر نقش بخش خصوصی و  خیریه­ها در حال پررنگ شدن است و این مهم می­تواند به توزیع بهتر و افزایش کیفیت خدمات سلامت در جامعه بیانجامد.

بنابراین “گروه سلام” با سابقه سالها کاردر حوزه اقتصادی با هدف بهبود دسترسی گروه های مختلف جمعیتی به خدمات سلامت با کیفیت و مقرون به صرفه، آغاز به سرمایه گذاری در طرح های ارائه خدمات سلامت از پیشگیری تا درمان های نوین نموده است.

 

مراکز دیالیز سلام 

معرفی “شرکت خدمات درمانی رایحه سپهر سلام ” (مراکز جامع همودیالیز سلام) :

 

شرکت خدمات درمانی رایحه سپهر سلام (مراکز جامع همودیالیز سلام)، با سرمایه گذاری هفت شرکت مختلف در سال ۱۳۹۵ به ثبت رسیده است.

ماموریت این شرکت تاسیس، تجهیز و بهره برداری مراکز زنجیره ای جامع همودیالیز در کشور و ارائه خدمات درمانی به بیماران کلیوی و بیماری های مرتبط با آن است.

هم اکنون با سرمایه گذاری در هفت مرکز فعال جامع همودیالیز با ظرفیت ۱۴۵ تخت در استان های تهران، البرز، قم و مازندران مشغول ارائه خدمت به بیماران دیالیزی است.

با توسعه و تجهیز دیگر مراکز همودیالیز در استان های مازندران، البرز، خوزستان، مرکزی و … امید است تا در آینده ای نزدیک توفیق خدمت به تعداد بیشتری از بیماران همودیالیزی فراهم گردد.

گسترش فعالیت های این مراکز در قالب کلینیک های CKD ، از دیگر ماموریت های این مجموعه است.

 

آدرس: تهران – میدان فاطمی – پلاک ۱۳ – ساختمان فاطمی – طبقه ۶ – واحد ۶۱

تلفن:

۹۸۲۱-۸۸۹۷۴۱۸۴+

آدرس سایت:

SalamDC.IR

 

دستاورد های این شرکت تا کنون به شرح زیر می باشد:

 

  • اولین نمونه مرکز جامع همودیالیز در کشور
  • در قالب مراکز زنجیره‌ای خصوصی
  • با نگاه به استفاده از تجهیزات همودیالیز تولید ایران
  • ارائه الگوی جدید مدیریت مراکز
  • افتتاح و بهره برداری اولین مرکز همودیالیز بین المللی با مدیریت و تجهیزات ایرانی
  • مشارکت در تولید و استفاده از اولین نرم افزار جامع همودیالیز
  • مراکز جامع همودیالیز سلام
  • ارائه خدمات مطلوب و افزایش کفایت دیالیز بیماران

 

مراکز فعال و در دست تجهیز این مجموعه عبارتند از: