گزارش بازدید از خط تولید و مرکز R&D شرکت دانش بنیان آریا طب فیروز

یکشنبه 23 جولای 2017 admin 847 بازدید

چندی پیش، در اوایل تیرماه ۹۶ دو تیم بازدیدید کننده  از شرکت آریاطب فیروز بازدیدی بعمل آوردند.

تیم ۱: از وزارت امور خارجه آقایان رونق و ایزدی از اداره سوم و دوم آمریکای جنوبی و حوزه کارائیب

تیم ۲: سرکار خانم شهبازی از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران

گزارش بازدید از خط تولید و مرکز R&D شرکت دانش بنیان آریا طب فیروز

بازدیدکنندگان توسط مدیر عامل، مدیر تولید و R&D و معاون بازاریابی و فروش مورد استقبال قرارگرفتند؛ مدیر عامل ضمن خوشامدگوئی و عرض خیر مقدم به بیان مختصری از روند شکل گیری آریا طب فیروز و توسعه آن پرداختند.

دکتر اخوت نخستین دستگاه همودیالیز ایرانی را برای بازدیدکنندگان معرفی کرد و فرآیند دیالیز را تشریح نمود. با توجه به سوالات و اشتیاق بازدید کنندگان؛ دکتر اخوت عناوین دستاوردهای فناوری همودیالیز کشور را برای بازدید کنندگان تشریح نمود ند و به بیان نحوه ی تست و کالیبراسیون دستگاه  ATF 1022 پرداخت.

بازدید کنندگان مسیر کامل خط تولید مونتاژ نهائی دستگاه ATF 1022 را مشاهده کردند.

در ادامه ی بازدید، برنامه ریزی کلان خط تولید و ظرفیت آن، برای سرکار خانم شهبازی ارائه گردید. سپس میهمانان به بازدید از خط مونتاژ بردهای الکترونیکی و مونتاژ ماژولها پرداختند و بعد از آن فضاهای انبار و اداری را بازدید کردند.

بازدید کنندگان پس از بازدید کامل از ساختمان تولید، در معیت مدیر عامل، مدیر تحقیقات و تولید و معاون بازرگانی و فروش به مرکز R&D شرکت آریاطب، راهنمائی شدند.

شروع بازدید از R&D با خوشامدگوئی و توضیحات آقای مهندس علی طاهری همراه گردید و  زوایائی از جنبه های الکترونیکی دستگاه ۱۰۲۲ ATF و دستاوردهای ارزشمند فناوری در حوزه ی الکترونیک، تشریح گردید.

در ادامه آقای عارف به بیان تائیدیه ها و مجوزهای متعدد دستگاه اشاراتی داشتند.

در انتهای جلسه ویژگی متمایز ATF 1022 ، یعنی قابلیت  Wireless remote monitoring  برای یکی از مراکز به صورت برخط (آنلاین) به نمایش درآمد که بسیار مورد توجه هر دو تیم بازدید کننده قرار گرفت.

در پایان جلسه، آقایان سبک دست، اخوت، طاهری و عارف به سوالات بازدیدکنندگان به صورت مشروح پاسخ دادند.



مجله پزشکی سلام
این پست را برای دوستان خود ارسال کنید

+ارسال دیدگاه